tv oglasi ali 30 sekund slave za kreativce
Tina Križaj je mlajša kreativna direktorica v agenciji Futura DDB, kjer že peto leto ustvarja kreativne rešitve. Njeno delo je prepoznano tako pri naročnikih kot v stroki, kar potrjuje več kot 40 nagrad na priznanih kreativnih festivalih, vključno z Balcannes, SOF, SomoBorac, Outstanding, Kaktus, SEMPL, Diggit in Websi. Trenutno ustvarja zgodbe za naročnike, kot so McDonald's, Poli in Lesnina.
Maja Burja je tekstopiska na agenciji Luna \TBWA, kjer zadnjih šest let žonglira z besedami in ustvarja kampanje za Pivovarno Laško, Donat, Krko, Mercator, Telekom Slovenije ter druge večje slovenske in tuje znamke. Na uradnih papirjih ji piše, da je magistrica tržnega komuniciranja, na tistih, ki največkrat pomečkani letijo v koš, pa, da se trudi biti tudi pesnica. No, v vsakem primeru večino svojega časa piše. Piše, piše, piše.
Sara Grmek je tekstopiska v agenciji SHIFT. V službenem času teče od slabih idej, v privatnem pa najraje v naravi. Pri svojemu delu sledi načelu: »Več Worda, manj Excela«, saj ji razpredelnice povzročajo tabelkulozo. Ima nekaj festivalskih nagrad, 2 nogi in 1 babico, ki še vedno ne razume, kaj počne.