8.0010:00-10.20
Prevzem akreditacij in kava10:00-10.20
9.0010:00-10.20
Sklop 1: Meje pod drobnogledom10:00-10.20
Mihela Hladin Wolfe že več kot 20 let deluje na področju varovanja okolja. Kot del vodilne ekipe pri Patagonii je postavila okoljevarstvene strateške usmeritve za Evropo in izvedla več ključnih globalnih kampanj. Pred tem je na Kitajskem ustanovila socialno podjetje Greenovate, kjer je svetovala podjetjem na področju trajnosti ter vodila programe za ozaveščanje mladih o povezanosti človeka in narave. Danes je svetovalka na področju okoljevarstva in sistemskih sprememb, nov izziv pa je našla na Koroškem, kjer skupaj z možem na zapuščenem posestvu odkrivata, kako živeti in delati v svetu velikih sprememb.
Kje so meje naše kreativnosti in odgovornosti
Predavanje bo namenjeno raziskovanju nevidnih in vidnih meja, ki jih postavlja sistem v katerem živimo in naš osebni odnos do družbe in okolja. Skozi lastno pot in izkušnje bom predstavila nekaj primerov, kako lahko posameznik vpliva na velike in male spremembe, kako se odločati v času krize in tudi kje iskat moč, da lahko sledimo svojim vrednotam in človečnosti.
Benjamin Hrkić je kreativni direktor pri agenciji bold.group. Pravi, da lastno navihanost in radovednost hrani z vsem, kar ga lahko fizično ali metaforično premakne ter tako skrbi za radovedno iskrico in večnega otroka v sebi. Prisega na analogne prijeme, čeravno dela v digitalni agenciji.
Tim Waschl Luznar je art direktor pri agenciji bold.group ter prisega na humor kot lomilec stresa in barier v procesu kreiranja. Pri svojem delu se trudi biti kot švicarski nož - vsestranski in tapravi za vsak izziv.
As ti tud hatespeechka?
Benjamin in Tim pravita, da mejo »testirajo« stand-up komiki, o njej razpredajo politiki in njeno bistvo spoznamo tudi turisti – vsakič, ko prečkamo na poti k našim južnim sosedom. Sprašujeta se, kakšno vlogo imajo pri vsem tem komunikologi? Govorca bosta na odru 17. Fanfare iskala mejo med sovražnim govorom in svobodo govora.
Marko Podgornik Verdev je direktor podjetja MIKRO+POLO, kjer z inovativnimi pristopi vodi poslovno okolje onkraj meja. Osredotoča se na vključevanje ljudi in odprto komunikacijo, kar prispeva k ustvarjanju prostora, kjer lahko vsakdo razvija svoje ideje in dosega svoj potencial. Poleg svojih vodstvenih nalog je tudi navdihujoč govorec in avtor knjige "Govorim", v kateri pogumno deli svoje osebne izkušnje in s tem razkriva stigme, povezane s spolno identiteto in notranjimi izzivi. Njegove misli izražajo ne le ranljivost, ampak tudi pogum in zvestobo svoji identiteti. Verjame, da so te vrednote ključne za osebno in profesionalno rast ter srečo v življenju.
Presegamo meje vodenja
Na hitro spreminjajočem se trgu delovne sile je privabljanje in ohranjanje talentov postalo strateški izziv. Marko Podgornik Verdev, direktor podjetja Mikro+Polo, bo predstavil preizkušene marketinške pristope za pridobivanje kadrov, ki jih že uspešno implementirajo v lastnem podjetju. Spregovoril bo tudi o tem, kako raznolikost in vključevanje postajata ključna elementa sodobnega delovnega okolja, ki spodbuja inovativnost in pripadnost. S praktičnimi primeri bo pokazal, kako ugodnosti in prilagodljivost ustvarjajo delovno okolje, kjer zaposleni vidijo svojo prihodnost.
Špela Žorž je direktorica in solastnica agencije SHIFT, kjer deluje tudi kot strateška direktorica. S svojo 23-letno kariero je izkušnje nabirala na obeh straneh marketinga, tako na agencijski strani (Luna\TBWA in Grey Ljubljana) kot pri naročnikih (Renault Slovenija in Kranjska investicijska družba). Danes vodi agencijo SHIFT, ki je nastala po preoblikovanju Grey Ljubljana in že v prvem letu delovanja osvojila naziv Agencija leta 2022. Špela je tudi predavateljica, mentorica ter članica žirij in strokovnih združenj, kjer aktivno prispeva k razvoju marketinške stroke.
Ali je oglaševanje legalizirana laž?
Zanimivo je, da je v svetu, kjer se meje sprejemljivega vsak dan spreminjajo in kjer je že v dnevnih novicah težko ločiti laž od resnice, prav oglaševanje še vedno percipirano kot tisto najbolj umazano in pokvarjeno. Zato je čas, da preko konkretnih primerov pogledamo, ali oglaševanje res nima meja, ali je laž dovoljena in ali sploh obstajajo »dobri oglasi«. Morda boste presenečeni.
10.4510:00-10.20
Odmor z Lidlom10:00-10.20
11.1510:00-10.20
Sklop 2: Iskanje navdiha10:00-10.20
Matej Avanzo je izvršni direktor in ustanovitelj agencije Spontanzo, košarkarski delegat ter vodja projektov košarkarskega kampa Gorana Dragića, med katerimi izstopa eden najbolj odmevnih dogodkov zadnjega leta – "I feel Slovenia Night of the Dragon". Ta večdimenzionalen in izjemno kompleksen dvodnevni dobrodelni spektakel ob zaključku športne kariere Gorana Dragića je navdušil tako Slovenijo kot svet. Vključil je več povezanih dogodkov, od gala večerje z naborom igralcev in osrednje poslovilne tekme do after partyja in snemanja dokumentarnega filma. Avanzo, ki je diplomiral na Fakulteti za socialno delo Univerze v Ljubljani, ima bogate izkušnje na področju športne industrije, trženja, oglaševanja, organizacije dogodkov, odnosov z mediji in sponzorstev.
I Feel Slovenia Night of the Dragon - Kako je Gogijeva poslovilna tekma postala globalna?
Na hitro spreminjajočem se trgu delovne sile je privabljanje in ohranjanje talentov postalo strateški izziv. Marko Podgornik Verdev, direktor podjetja Mikro+Polo, bo predstavil preizkušene marketinške pristope za pridobivanje kadrov, ki jih že uspešno implementirajo v lastnem podjetju. Spregovoril bo tudi o tem, kako raznolikost in vključevanje postajata ključna elementa sodobnega delovnega okolja, ki spodbuja inovativnost in pripadnost. S praktičnimi primeri bo pokazal, kako ugodnosti in prilagodljivost ustvarjajo delovno okolje, kjer zaposleni vidijo svojo prihodnost.
Jure Tovrljan je izvršni kreativni direktor na agenciji Pristop. Že od mladih let neguje strast do oglaševanja in komunikacije. Skupaj s svojo ekipo danes oblikuje inovativne komunikacijske rešitve za naročnike tako na regionalni kot na nacionalni ravni. Je prejemnik številnih priznanj, tako doma kot v tujini, in verjame, da je ključ do uspeha v ravnovesju med trdim delom in zabavo.
Teja Lisjak je 22-letna filmska ustvarjalka iz Londona, znana po inovativnem pripovedovanju zgodb in osupljivih vizualnih elementih. Kljub mladosti je v industriji dejavna že več kot desetletje in je sodelovala z blagovnimi znamkami, kot so Sony, Samsung in Artlist. Poleg tega Teja pogosto vodi delavnice za razvoj karier drugih in je članica ekipe UK Shooters, ki organizira ustvarjalne dogodke po Veliki Britaniji.
Gareth Davis je video ustvarjalec iz Londona, ki skozi svoje komične skeče uspešno združuje humor z industrijo, kar privlači ustvarjalno naravnane posameznike. Njegovo delo je pritegnilo sodelovanja z velikimi blagovnimi znamkami, kot so Google, Adobe in Tesla. Kot direktor fotografije in kamerman je sodeloval tudi pri projektih s Formulo E.
Creating Opportunities for Yourself Using Social Media
Teja in Gareth bosta govorila o začetkih svojih ustvarjalnih karier ter o pomembnosti izkoriščanja vsake priložnosti za rast. Delila bosta, kako so ju izkušnje pripeljale do sodelovanja z vrhunskimi blagovnimi znamkami, potovanj po svetu in napredovanja v karieri. Ponudila bosta praktične nasvete za mreženje, vzpostavljanje močnih povezav ter učinkovite načine predstavitve svojega dela, s katerimi pritegneta stranke. Predavanje bosta zaključila z vprašanji in odgovori, ki bodo še dodatno poglobili vpogled v filmsko ustvarjanje, strategije za družbena omrežja in sodelovanje z blagovnimi znamkami.
Lučka je kreativna oblikovalka in tekstopiska pri agenciji Drom, kjer združuje svojo ljubezen do barv, oblik in zabave. Svojo pravo strast je našla po nenavadni poti, potem ko je zapustila študij prava in se posvetila grafičnemu oblikovanju. Njena energija in radovednost jo vodita skozi različne projekte, zlasti na področju družbenih omrežij, kjer izraža svojo ustvarjalnost. Poleg tega se ponaša z nazivom Mlada kreativka leta ter s svojo kombinacijo humorja, ustvarjalnosti in pozornosti do podrobnosti prispeva k pozitivnemu vzdušju tako v agenciji kot pri projektih, na katerih dela.
Ivona je vodilna snovalka vsebin pri agenciji DROM, kjer združuje svojo strast do ustvarjanja digitalnih vsebin. Njena kariera jo je vodila skozi različne agencije in projekte na področju e-commerca, kjer je pridobila bogate izkušnje, ki jih zdaj uspešno udejanja v agenciji DROM. Ivona je tudi prejemnica prestižnega naziva Mlada kreativka leta, kar potrjuje njeno predanost kreativnosti in izvirnosti. Zasebno je samookronana ljubiteljica mačk in velika oboževalka Taylor Swift. S svojim delom v agenciji se posveča ustvarjanju vsebin, ki odražajo njeno strast, energijo in predanost, in vedno sledi svojemu življenjskemu motu: "Delaj s strastjo ali pa sploh ne."
13.0010:00-10.20
Odmor za kosilo10:00-10.20
14.0010:00-10.20
Sklop 3: Ustvarjalni labirint10:00-10.20
V današnjem svetu, kjer se glasba in marketing nenehno prepletata, je prilagodljivost ključna. Dominik Bagola - Balladero, Žan Hauptman in Andrej Pompe bodo skupaj raziskali, kako glasbeni ustvarjalci manevrirajo med umetnostjo in komercialnim svetom, kako ohranjajo avtentičnost, kljub zahtevam trga, in kako se kreativnost lahko prilagaja nepredvidljivim omejitvam. Kje je meja med umetnostjo in marketingom? Kako ustvarjalci najdejo nove poti in presegajo meje, ko so pred njimi novi in novi izzivi?
Nastja Mulej je vodilna strokovnjakinja za kreativno in strukturirano razmišljanje v Sloveniji. Kot edina licencirana trenerka za orodja Edwarda de Bona, je s svojimi metodami izboljšala delovne procese ter inovativnost v mnogih podjetjih in organizacijah. Ima bogate izkušnje z vodenjem delavnic, kjer udeležence uči uporabe "Šestih klobukov razmišljanja" in "Lateralnega razmišljanja" za hitrejše generiranje novih idej in optimizacijo obstoječih praks. Leta 2022 je bila izbrana za najboljšo predavateljico, kar potrjuje njeno predanost kakovostnemu izobraževanju. Nastja je tudi pobudnica številnih dogodkov in konferenc na temo kreativnosti ter inovacij.
Od 0 do 100 idej v 10 minutah … in potem do prave
Kreativnost je veščina, ne teorija. Ne bom govorila jaz, govorili bodo udeleženci! Jaz jih bom samo vodila, ko bodo predlagali … ideje. In ker več glav več ve, bo idej toliko, kolikor bo udeležencev!
15.0010:00-10.20
Odmor za kavo10:00-10.20
15.2010:00-10.20
Sklop 4: Korak dlje10:00-10.20
Psihologinja Nina Dušić Hren se specializira za področja komunikacije, prodaje in javnega nastopanja. Delavnice, ki jih vodi z namenom izboljšanja samozavesti, so pomagale že številnim posameznikom. Hkrati daje velik poudarek zdravemu načinu življenja in je soustanoviteljica spletne trgovine Prava hrana ter ustanoviteljica platforme Dober stik.
Kdaj je prodaja vsiljiva?
Prodaja pogosto vzbuja nelagodje, a ko najdemo strast in želimo deliti svoj izdelek ali storitev, je neizogibna. Psihologinja Nina Dušić Hren raziskuje, kje je meja med vsiljivostjo in uspešnostjo v prodaji, ter kako lahko vzljubimo ta proces. S svojim izobraževanjem o prodaji in komunikaciji je navdušila številna slovenska podjetja, saj poudarja, da lahko ravnotežje med uspešno prodajo in spoštovanjem kupca najdemo s pravo komunikacijo in pripravljenostjo. Verjame, da je njen entuziazem do prodaje nalezljiv in lahko pomaga premagati nelagodje pri prodajnem procesu. Bi poskusili?
Teja Burja že zadnjih osem let deluje kot digital marketing manager pri Adidasu, eni največjih športnih znamk na svetu. V tej vlogi ustvarja globalne marketinške kampanje in skrbi za vsebino na digitalnih kanalih, kjer s svojim delom krepi prepoznavnost znamke. Magistrirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kjer je zaključila program IMB in že v študentskih letih usmerila svojo strast v marketing. Poleg uspešne kariere Teja ostaja zvesta športnemu slogu tudi v prostem času, kjer uživa v aktivnostih, kot so deskanje na valovih in turno smučanje.
Goran Lang je izkušen strateški planer pri agenciji Futura DDB, kjer že več kot osem let oblikuje učinkovite marketinške strategije za vodilne domače in tuje blagovne znamke. Sodeluje z mednarodnimi ekipami znotraj mreže DDB ter kot strateg nenehno išče ravnotežje med poslovnimi cilji naročnikov in potrebami potrošnikov. Njegov pristop temelji na bogatih vpogledih, ki obogatijo kreativne koncepte in povečujejo njihovo učinkovitost. Goranovo delo podpira magisterij iz komunikologije ter večletne izkušnje vodenja marketinških projektov, tako na strani naročnikov kot agencij. Poleg številnih poslovnih uspehov in strokovnih nagrad, aktivno sodeluje v strokovnih žirijah in si prizadeva za ozaveščanje o ključni vlogi kreativnosti pri dvigu učinkovitosti.
Branding: Kjer čustva premagajo razum
Bi radi postali boljši marketingaši? Pridružite se predavanju in odkrijte, zakaj večina naših nakupnih odločitev ni stvar razuma, ampak intuicije in čustev. Spoznajte, kako vedenjska ekonomija vpliva na izbiro blagovnih znamk in kakšno nevidno prednost imajo uspešne znamke pred drugimi.
21.00 - 02.0010:00-10.20
Zorica Bar10:00-10.20
After party - Funfara!10:00-10.20
v sredo, 6. novembra ob 17.00 v ABC Hub, BTC.
17.0010:00-10.20
DELAVNICA 110:00-10.20
Peter je v prejšnjem tisočletju vzšel nad domžalskimi Alpami in še danes upa, da je kognitivni zenit še pred in nad njim. Pri udejanjanju slednjega že desetletje in pol deluje kot miselni akrobat - sprva kot tekstopisec, danes pa kot kreativni direktor. Po horoskopu je riba, po plavanju pa utrujen. Izven bazena ima črkogojnico idej, njegov moto pa je »Kar te ne ubije, te naredi starejšega.« Njegovo vsakodnevno delo je, da drugim govori, kaj naj delajo.
Predavatelj vam bo analogno razkazal znanstveno nepreverjene, a na lastnem telesu in umu stestirane metode, kako do poslovnih idej – še vedno garantira, da boste ta težji del morali opraviti sami. Primerno za vse, ki bi na dan delavnice šli raje v možganski fitnes kot v tistega prešvicanega. Peter se delavnice veseli, čeprav ne ve točno, kaj to pomeni.
18.3010:00-10.20
DELAVNICA 210:00-10.20
Marjan Benedičič je certificiran trener pri ekipi Johna Maxwella, največji svetovni organizaciji za razvoj vodstvenih veščin. Ima bogate izkušnje na področju javnega nastopanja, saj je trikrat zmagal na mednarodnih tekmovanjih v pripravljenih govorih in več kot 20-krat v nepripravljenih govorih v okviru organizacije Toastmasters.
Znotraj Toastmasters je prejel tudi mednarodno priznanje za kompetentnega govorca. S preko 22-letnimi izkušnjami v prodaji je obiskal več kot 200 seminarjev v šestih državah na dveh celinah in v svojo osebno rast investiral več kot 40.000 €. Veščine javnega nastopanja redno nadgrajuje že več kot štiri let.
Delavnica bo naslovila dojemanje javnega nastopanja in prisotne opremila z orodji in prijemi, ki lahko največji strah obrnejo v njihovo največjo prednost. Na praktičnih primerih se bomo učili in trenirali, ter nalslovili vaše največje izzive na tem področju!
19.3010:00-10.20
MREŽENJE10:00-10.20
15+ govorcev in 2 okrogli mizi
2 edinstveni darilni vrečki
mreženje z udeleženci
zajtrk in prigrizki
speed dating
after party
cena se bo kmalu zvišala
34,90 €
34,90 €
(podobni dogodki v Sloveniji v 2024)
100 - 200 €
Janez Ljubljanski
Janez Ljubljanski