PROGRAM

Glavni program

8:30 – 9:30

Registracija

9:30 – 10:15

Otvoritev konference

10:15 – 11:00

Marketing – Back to the future

Mitja Pirc - Cofound.it, predsednik UO DMS

Opis predavanja

Na predavanju se bomo posvetili predvsem marketingu v sodobnem poslovanju, saj je ta v današnjem času zelo pomemben in tega bi se morali zavedati prav vsi. Skozi predavanje nam bosta predstavljena tudi dinamika in hitrost razvoja. Znotraj marketinga se bomo posvečali razliki med kreativo in podatki, ambicije pa nam bodo predstavljene tako lokalno kot tudi globalno. Ker  je letošnja tematika prihodnost, pa se bomo zazrli tudi v to, kakšne bodo razvojne smeri v naslednjih letih.

11:00 – 11:40

Odmor za kavo in zajtrk

11:40 – 12:10

Decentraliziran labirint blockchaina

Gregor Žavcer - Datafund

Opis predavanja

Gregor Žavcer nam bo na 11. fanfari predstavil vse zanimivosti in posebnosti blockchaina. Dotaknil se bo ene izmed aktualnejših tem -Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov ali GDPR-ja in napovedal, kakšne spremembe in težave prinaša. Na predavanju bomo v prihodnost pogledali tudi z vpogledom v različne razvojne trende.

12:10 – 12:40

Futourist: Prihodnost potovanj

Žiga Lukša - Futourist

Opis predavanja

Rad potuješ, ampak za to velikokrat komaj napraskaš dovolj denarja? Ali se bo to lahko kmalu spremenilo?

Žiga Lukša bo letošnji fanfari dodal poseben pečat, saj se prihodnosti posveča na dnevni ravni. Razkril nam bo, zakaj se v blockchain tehnologiji skriva prihodnost vsebinske industrije. Govora bo o platformi, ki bo blockchain tehnologijo še bolj približala ljudem in jim omogočila možnost zaslužka, ki ga bodo pridobili s pisanjem mnenj o turističnih storitvah. Meni, da je platforma Futourist odlična priložnost, s katero bomo na vsakem potovanju s pisanjem mnenj že zaslužili denar za nove dogodivščine. Futourist je revolucionarna platforma, ki lahko koristi prinaša vsakomur.

12:40 – 13:20

Produktne zgodbe – biznis ali buzzword?

Damjan Obal - Xeneta, Edgar

Opis predavanja

Kaj imajo skupnega Harry Potter, Frodo, Katniss Everdeen in tvoja najljubša aplikacija na telefonu? Kaj imajo skupnega dobri produkti in kvalitetne storitve? Je dobra zgodba res ultimativno zdravilo za  efektivni marketing ali je to mogoče le še en oguljen buzzword?

 

Damjan Obal bo v svojem predavanju združil ljubezen do super junakov, zgodb in digitalnih produktov. Videli bomo, kaj so elementi dobrih zgodb in kako jih lahko že jutri apliciraš v svoje projekte in jih narediš še bolj privlačne za uporabnike.

13:20 – 14:00

Svetovna, a naša

Opis predavanja

Miha Zajc, Mateja Zagode in Dr. Barbara Navala nam bodo skozi svoje predavanje nazorno orisali nastajanje in oblikovanje blagovne znamke Mercator Šiška. Izpostavili bodo identiteto, vrednote le-te in s tem tudi povezane ključne USP-je (unique selling proposition).

 

Le eno samo izhodišče je bilo pomembno in na ta način je nastala zgodba, ki kot rdeča nit vodi marketinške dejavnosti v lanskem in letošnjem letu. Kako uspešno delujejo, pa nam bodo ponazoril tudi z analitiko in s številkami, ki seveda nikoli ne lažejo!

14: 00 – 15:30

Kosilo

15:30 – 16:10

Vse se spreminja, vse ostaja enako

Opis predavanja

Neštetokrat smo že slišali, da prihajajo velike spremembe v oglaševanju.  
A podobno so in smo govorili že v vseh preteklih obdobjih oglaševanja. S prihodom radia bi se moral sesuti tisk, s uveljavljanjem televizije bi moral ugasniti radio, z digitalnimi mediji bi se moral zmanjšati vpliv televizije, ... pa temu ni bilo in ni tako.
Kaj je torej tisto, kar se res spreminja in kaj se v oglaševanju ne bo spremenilo nikoli? Vse to in še več nam bosta v svojem predavanju pojasnila Boštjan Prijanovič in Luka Kobale.

16: 10 – 17:00

Creating Visual Stories For Brands Worldwide

Slavimir Stojanović - Futro studio, Communis DDB

Opis predavanja

Slavimir Stojanović nam bo skozi svoje predavanje predstavil nekaj primerov uspešnega znamčenja ustvarjenega v njegovem Futro Design studiu v preteklih desetih letih. Osredotočil pa se bo tudi na znamčenje osebne blagovne znamke Futro.

Govoril bo o pomembni korelaciji med umetnostjo, avtorstvom in oblikovanjem ter o korelaciji med različnimi disciplinami kot so grafično oblikovanje, ilustracija, oblikovanje embalaž, pisanje in risanje otroške knjige ali začetku dela na njegovem prvem romanu.

17:00 – 17:15

NLB odmor z motivom

17:15 – 17:45

Življenje v prihodnosti*

Ana Lukner Roljič - ABC pospeševalnik, Anina zvezdica

*Predavanje bo potekalo preko Skype video klica

Opis predavanja

Ana Lukner Roljič nam bo pojasnila, kaj se dogaja v 'prihodnosti' - če lahko tako imenujemo ZDA in še posebej Silicon Valley.
Osredotočili se bomo na to, kaj lahko pričakujemo od prihodnosti in kako se lahko že danes pripravimo na spremembe, ki nas čakajo. Ana nam bo predstavila, kaj počnejo mladi v Združenih državah in kakšne so razlike med življenjem v ZDA in pri nas. Pojasnila nam bo tudi, katere stvari in vrednote bi iz Slovenije prenesla na zahod in obratno.

 

Predavanje bo potekalo preko Skype video klica.

17: 45 – 18:15

Katodni instagram in ostala zmešnjava

David Urankar - televizijski voditelj in maneken

Opis predavanja

David Urankar nam bo v svojem predavanju povedal, kako je potekal proces uveljavljanja novih medijev in na kakšen način se je soočal z njimi. Podal nam bo kratek pregled z vidika nekoga, ki je v zlati dobi modelinga našel pot do televizije, ki pa se je morala kmalu prilagoditi digitalnemu svetu. David zase pravi, da spada v generacijo tistih, ki si želijo avto voziti, ne pa se zgolj peljati.

 

22:00 – 03:00

After

Delavnice

11:40 – 12:40

Google Adwords ali kako povečati prodajo

Aljoša Todorovič - Madwise

Opis predavanja

Kakšno vlogo ima marketing pri spletnem nakupovanju? VELIKO.

Uspešna podjetja se zavedajo, da se več kot 70 % nakupnih poti začne na spletu. Uporabniki iščejo informacije skozi celoten nakupni lijak, naloga marketinga pa je, da v pravem trenutku nagovori kupca s pravim sporočilom.

Aljoša Todorovič se bo na delavnici posvetil Googlovi platformi Adwords, ki nam omogoča zakup ključnih besed, oglaševanje z oglasnimi pasicami in video oglaševanje. S pravim pristopom lahko dosežemo veliko število potencialnih uporabnikov, povečamo zavedanje o tržni znamki in neposredno povečamo tudi prodajo.

Skozi delavnico bomo pridobili teoretično znanje o platformi Adwords in o njeni funkcionalnosti. Prav tako pa ne bomo ostali brez koristnih napotkov za oblikovanje uspešnih kampanj.

16:10 – 16:50

Javno nastopanje

Opis predavanja

Z nastopanjem in situacijami, v katerih se dnevno znajdemo, izpostavljamo sebe in puščamo vtis, ki ga je kasneje težko popraviti. Obvladanje veščin javnega nastopanja vam, kot bodočim iskalcem
zaposlitve, pomaga postati bolj samozavestni, jasni, kredibilni in zanimivi, kar pa neposredno vpliva na
vtis, ki ga pustite pri vaših sogovornikih.

Naše telo vedno govori kdo smo in kako močno verjamemo v to kar govorimo, tudi takrat ko smo tiho.
Govorica telesa je namreč močno orodje vsakega nastopa. Če še tako dobra vsebina nima pravega telesa, ki bi jo podprl, je lahko celoten nastop zaman. Ob vsem tem pa nam velikokrat preglavice povzroča trema, ki se je lahko ustrašimo, saj v nas sproži spremembo, ki je nismo vajeni in se zaradi nje
počutimo nelagodno.

Vsebine, ki jih bomo spoznali:
• elementi besedne in nebesedne komunikacije,
• prepričljiv in suveren nastop,
• jasna in samozavestna komunikacija,
• priprava na nastop ter
• 6 korakov upravljanja s tremo.