Workshop

Špela Levičnik Oblak

Predavateljica

OPIS DELAVNICE

Vodič za novo razmišljanje

Na splošno velja, da so spremembe dobre in naša edina resničnost, vendar ko pridemo do trenutka odločitve, omahujemo.
Zakaj? Vstopamo v polje tveganja, neznanega in neoprijemljivega. Tako v osebnem kot poslovnem svetu. Kako pa lahko ta proces razumevanja rutin v življenju blagovnih znamk raziščemo in poiščemo način, da se nepotrebnih konvencij osvobodimo in najdemo unikatno pot?

OPIS PREDAVATELJICE

Špela Levičnik Oblak ima več kot 25 let izkušenj dela v oglaševalski stroki. Prve mednarodne izkušnje so izhajale iz vodenja mednarodne agencije Grey, od leta 2002 je delovala v agenciji LUNA TBWA kot direktorica in regijska direktorica, ki jo je uspešno vodila 14 let.
Aktivno sodeluje v slovenskem stanovskem združenju v okviru SOZ, je članica Upravnega odbora združenja slovenskih agencij in članica Upravnega odbora SOZ. V letu 2011 je bila predsednica 20. Slovenskega oglaševalskega festivala, redno predstavlja dokumente Dobre prakse na Fakulteti za družbene vede, je članica Društva za marketing in članica upravnega odbora sekcije Združenja managerk v okviru Združenja managerjev.

Špela Oblak

Obrni 10. list z nami

Za podporo se zahvaljujemo:

Za medijsko podporo se zahvaljujemo: