Govorci

Primož Jakin

OPIS PREDAVANJA

Growth marketing ali kako poskrbeti, da ti robot ne spelje službe

“V starih časih so se oglaševalci odločali po “filingu.”” – Claude C. Hopkins, Scientific Advertising (1923)

Razvoj marketinške tehnologije je poskrbel za hitro odraščanje marketinga. Vse postaja merljivo, sledljivo in hitro – odlični časi za marketingarje, obsedene z rezultati! Kako pridemo do njih? Tako, da besede “fotra” oglaševanja obrnemo na novo – v starih časih so se marketingarji odločali po filingu!
Kako torej zgraditi growth marketing mentaliteto? Kakšna znanja potrebujemo? Zakaj nas zanimajo piškoti, kiti in roboti? Na predavanju se bomo potopili v nove (digitalne) marketinške #skillse #analitiko #tehnologijo #uporabnike #poslovnerezultate in uporabo hashtagov namesto vejic!

OPIS GOVORCA

Primož Jakin je growth marketer na Milnica.si, nagrajeni oglaševalski kreativec, soustanovitelj digitalne agencije Madwise in nekdanji predsednik Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije. Oboževalec marketinške tehnologije, e-commercea, spletnih memov, Google AdWordsev, analitike, digitalnega oglaševanja, chiptune glasbe in Angry Video Game Nerda. Zagovornik pametnega digitalnega marketinga, ki zahteva nova znanja in postavlja nova pravila.

Primož Jakin

Obrni 10. list z nami

Za podporo se zahvaljujemo:

Za medijsko podporo se zahvaljujemo: