Workshop

Martin Mikeln

Predavatelj

OPIS DELAVNICE

Kako prodati izdelek, ki še ne obstaja?

Kako testiramo prodajo izdelka, ki ga sploh še nismo začeli izdelovati? Kako sploh vemo komu ga prodati, po kakšni ceni in na kakšen način? Vse to je mogoče ugotoviti s pomočjo podatkov in umetne inteligence in to na prav preprost način. Na delavnici bomo na praktičnem primeru analizirali podatke z namenom, da ugotovimo kakšen izdelek in kako ga prodati naši ciljni skupini, tudi ko izdelka sploh še nimamo. Govora bo tudi o tem, kakšne podatke sploh lahko merimo in kako to naredimo, ter kako se tak analitični pristop ujema z bolj kreativnim delom marketinga.

OPIS PREDAVATELJA

Martin Mikeln je inženir elektrotehnike, programer, podatkovni analitik in soustanovitelj podjetja Bluejay Technology Inc. Po uspešni Kickstarter kampanji s produktom Bluejay, kjer je z inovativnim marketinškim pristopom testiral prodajo izdelka, preden se je sploh začel njegov razvoj, sedaj večino časa preživlja kot vodja razvoja pametnih pogovornih agentov t.i. chatbotov. Pri načrtovanju in prodaji produktov prisega na analitični pristop skozi analizo podatkov.

Martin Mikeln

Obrni 10. list z nami

Za podporo se zahvaljujemo:

Za medijsko podporo se zahvaljujemo: