Govorci

Alexander Rudan

OPIS PREDAVANJA

It’s still Rock’n’Roll to me

Ali ljudje sovražijo oglaševanje? Obožujejo znamke? Kaj je za ustvarjalnostjo, mamo vseh ‘buzzword-ov’? Ali se lahko kaj naučimo od otrok? Mogoče od tehnologov? Ali pa od znanih primerov iz industrije? Ali so vplivneži nova virala? Bodo alkoholni testi postali obvezni, preden vklopimo svoje mobilne telefone? Ali so tete boljši strici? Zakaj ne smemo štopati po galaksiji brez mešalca soli? In zakaj noče nikoli nihče vedeti resnice? Naključne in manj naključne misli, ki izhajajo iz več kot 20-letnih izkušenj v oglaševalski in komunikacijski industriji.

OPIS GOVORCA

Alexander Rudan je človek, ki ima za seboj ogromno bogatih izkušenj. Po študiju je po nekakšnem naključju dobil prvo službo pri manjši oglaševalski agenciji. Pravi, da je takrat njegov oče končno postal ponosen, saj si je končno začel služiti nekaj denarja, pa čeprav s sanjarjenjem in proizvajanjem vedno novih idej. Trenutno je izvršni kreativni direktor na oglaševalski agenciji Havas Vienna, v preteklosti pa je delo izvršnega kreativnega direktorja opravljal na eni izmed najbolj znanih agencij ‒ Ogilvy & Mather.

Delal je že z več kot 80 naročniki iz vseh industrij in osvojil preko 200 lokalnih ter internacionalnih  nagrad, med drugim tudi Kanskega leva. Več let je bil eden izmed vodilnih pri Kreativnem klubu Avstrija in soustanovitelj ter predavatelj pri predmetu tekstopisje na Oglaševalski akademiji.

Alexander Rudan

Obrni 10. list z nami

Za podporo se zahvaljujemo:

Za medijsko podporo se zahvaljujemo: