GOVORCI

Mitja Pirc

Mitja Pirc

Dr. Mitja Pirc je svetovalec in mentor startupom v Cofound.it ter svetovalec v podjetju Indigo Consulting. Predaval je že na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah in dogodkih. Leta 2014 je bil tudi predavatelj na TEDx Ljubljana. Med drugim je tudi predsednik aktualnega upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.

Sabina Penšek

Sabina Penšek

Sabina Penšek se ukvarja s food stylingom v televizijskih oglasih in printanih medijih. Sodeluje z blagovnimi znamkami kot so Coca Cola, Bosch, Samsung, KFC, Milka in mnogimi drugimi. Je velika ljubiteljica hrane, ki v prostem času ustvarja kuharski blog Tolsta nutrija.

Gregor Žavcer

Gregor Žavcer

 

 

Gregorju ne manjka izkušenj s področja marketinga, prav tako pa se je večkrat preizkušal tudi na ostalih področjih, ki so zelo pomembna, da bi v svetu marketinga lahko delovali uspešno. Je eden izmed soustanoviteljev projekta Datafund. Prihaja iz sveta ekonomije in kognitivne znanosti, z blockchainom pa se ukvarja od leta 2014. Preden se je posvetil projektu, je izkušnje nabiral v investicijskem podjetju v Švici, ki je specializirano za blockchain projekte, bil pa je tudi startup mentor.  Kot že omenjeno, mu tudi področje marketinga ni tuje. Pred letom 2010 je bil Gregor kreativni direktor manjše marketinške agencije, ki sliši na ime Urbano Pleme – najbolj znana pa je po svojih blagovnih znamkah kot so Absinthe Supreme in Pri Zelenem Zajcu.

Žiga Lukša

Žiga Lukša

Žiga Lukša je soustanovitelj blockchain start-upa Futourist, ki bo prva spletna platforma, namenjena globalnemu ocenjevanju storitev. Ta bo pisce in ustvarjalce vsebine nagradila z žetoni, imenovanimi Futourist Token. Digitalne žetone bodo uporabniki lahko zamenjali za običajen denar in ga porabili po želji. Ustanovitelji napovedujejo, da bo platforma še uspešnejša od TripAdvisorja.

Damjan Obal

Damjan Obal

Damjan Obal je raziskovalec in dizajner v norveskem startupu Xeneta. Je tudi soustanovitelj uspešne zgodbe Edgar. Edgar je orodje za predstavitve blagovne znamke, obrtnika, dogodka, posameznika ali podjetja na zelo enostaven način. Orodje podjetjem ali posameznikom pomaga, da svojo zgodbo predstavijo s pomočjo “storytellinga” in se tako še bolj približajo uporabnikom. V preteklosti je sodeloval z velikimi podjetji kot so Bosch, Siemens, CNN, Deutsche Bahn, Nokia in Microsoft.

Miha Zajc

Miha Zajc

Miha Zajc je vodja službe za operativni marketing v Mercatorju. Ob bogatih izkušnjah ohranja neizmerno energijo in je neusahljiv vir izvirnih idej. Predvsem pa je motor in gonilna sila Mercatorjevih promocij v trgovinah. 

Mateja Zagode

Mateja Zagode

Mateja Zagode v svoje delo vnaša leta izkušenj na področjih razvoja trgovske znamke, športnih sponzorstev, upravljanja odnosa s kupci, pospeševalnih aktivnosti, organizacije prireditev, razvoja blagovnih znamk in upravljanja z njimi. Prav zato dobro ve, da se mora vse, kar delamo, na koncu izkazati z merljivimi rezultati, ki jih je treba pozorno preučiti, razumeti in se na njih čim več naučiti.

Dr. Barbara Navala

Dr. Barbara Navala

Dr. Barbara Navala je izkušena na več različnih področjih in premore različna znanja, ki jih uspešno uporablja pri razvoju marketinške pojavnosti in blagovne znamke Mercatorja Šiška. Strukturirano podaja pregled marketinških orodij in njihovega delovanja v praksi. Znana je po svoji preudarnosti in kombinaciji odličnih lastnosti, zaradi katerih jo vsi cenijo in poznajo.

Boštjan Prijanovič

Boštjan Prijanovič

Boštjan Prijanovič je managing direktor agencije New Moment Ljubljana, kolumnist spletne revije Media marketing in lastnik BP komunikacije. Dva mandata je bil član UO SZOA, od tega predsednik v letih 2010 do 2013. Interese oglaševalske stroke zastopa v javnih nastopih, izjavah, člankih in blogih. V oglaševanju deluje že od leta 1995.

Luka Kobale

Luka Kobale

Luka Kobale je oblikovalec, arhitekt in kreativni direktor v agenciji New Moment Ljubljana. Verjame, da se  temelji oglaševanja ne bodo bistveno spremenili – le da se bodo pripovedovalci zgodb morali transformirati v poslušalce. V oglaševanju dela od leta 2006, pred tem je bil nekaj let samostojni oblikovalec, med študijem arhitekture pa je bil aktiven v mednarodnih študentskih organizacijah BEST ter ESN.

Slavimir Stojanović

Slavimir Stojanović

Slavimir Stojanović je srbski oblikovalec vizualnih komunikacij, ki deluje v lastnem studiu Futro. Poleg tega je tudi kreativni direktor v beograjski agenciji Communis DDB, deloval in živel pa je tudi v Sloveniji, kjer je sodeloval s Kompas Designom in z agencijo Arih. Za svoje delo je prejel že preko 300 nagrad kot so Epica, Cresta, Clio, Eurobest, Golden Drum, ADC, TDC, Brumen, Grifon, Global Award in mnoge druge.

 

Ana Lukner Roljič

Ana Lukner Roljič

Ana Lukner Roljič je podjetnica in inspiracijska predavateljica, ki  v kalifornijskem San Joseju vodi izpostavo ABC pospeševalnika, ki mladim podjetjem pomaga, da postanejo globalna zgodba. Med drugim je tudi ustanoviteljica in vodja vsem poznane Anine zvezdice, ki je ena izmed najbolj uspešnih neprofitnih organizacij v Sloveniji.

David Urankar

David Urankar

 

David Urankar je televizijski voditelj in maneken, ki je vodil loterijske oddaje, žrebanja Deteljice, Lota in Super Lota, sodeloval pa je tudi pri oddaji Dobro Jutro. Zanimajo ga tudi avtomobili in tehnika. Poletna scena, Avtomobilnost, TV Lab in Slovenska popevka so projekti, pri katerih je in še vedno z veseljem dela. Svoj prvi mednarodni oglas je posnel, ko je 20-letnik v oglasu še lahko nosil uro, ki si jo je v realnosti kupil 50-letnik. Na televiziji je začel, ko Facebooka še ni bilo na mobilnih napravah, pravi pa tudi, da njegov prvi avto ni imel niti CD predvajalnika.

VODITELJA DELAVNICE

Aljoša Todorovič

Aljoša Todorovič

Aljoša Todorovič je vodja digitalnega marketinga v performance agenciji Madwise. Ukvarja se z upravljanjem spletnih kampanj in strategij, UX optimizacijo, spletno analitiko in growth hackingom. Poleg tega vodi tudi izobraževalne delavnice pri podjetju OpenIT.

Anja Križnik Tomažin

Anja Križnik Tomažin

 

 

Anja Križnik Tomažin je univ. dipl. ekonomistka, strokovnjakinja javnega in poslovnega nastopanja, trenerka komunikacijskih veščin, certificirana executive in Jungian coach-inja ter SDI mojstrica. Njena življenjska strast je s polno mero energije ljudem pomagati izvleči iz njih najboljše, saj verjame, da se vsi potenciali skrivajo v nas samih. Anjino široko znanje in bogate izkušnje na področju javnega nastopanja in komuniciranja so rezultat njene 14 let dolge uspešne kariere televizijske voditeljice, 10 let dela trenerke, fasilitatorke in predavateljice ter strastne iskalke znanja o različnih načinih komuniciranja in metodah coachinga v zadnjih 6 letih.

MODERATORKA

Ula Furlan

Ula Furlan

Ula Furlan je prvi vrsti zaljubljena v medije, film, gledališče in televizijo, na teh področjih deluje s povsem samosvojo prezenco in karizmo. Je ljubiteljica pisane in govorjene besede, iskrivega humorja in strasti do ljudi in do življenja. Zadnjih 5 let je preživela kot voditeljica in novinarka RTV Slovenija in komercialne Planet TV, s koncem leta pa obrnila  svoj profesonalno delovni fokus. Trenutno je v vlogi PRovke za modno znamko Cliche in sveže glasbeno kulinarično prizorišče Tovarne Tobačna, sicer pa postavlja svoj blog in nove avtorske video projekte, saj jo v tem trenutku življenje kliče predvsem v svet in med ljudi z drugačnimi zgodbami.