Blog Agencija 101

Digitalna prihodnost in kako je povezana z milenijci

V 90. letih si verjetno nihče ni dobro predstavljal, da se lahko recimo večurno sedenje pred svetovnim spletom in dnevno preživljanje prostega časa na družbenih omrežjih spremenita v pomembno in uporabno izkušnjo, ki posredno posameznikom odpira vrata v svet digitalnega marketinga. Milenijci so v slednjem primeru klasičen primer, kako se formalna izobrazba elegantno dopolnjuje z izkušnjo odraščanja z razvojem digitalnih tehnologij.

Blog Mladina

Mladina oblikuje mnenje najzahtevnejše javnosti. Po več kot 74 letih še vedno informira, interpretira, analizira, razkriva ozadja dogodkov ter nenazadnje z domiselnimi potezami vrhunskih slovenskih ustvarjalcev tudi kritično in brez zadržkov tudi zabava. Med bralci uživa visoko zaupanje in ugled revije, s katero se lahko tudi zelo zahtevni bralci čutijo povezani in se z njenimi stališči lahko identificirajo.

Prihodnost je razkrita!

Po zaključku konference lahko rečemo, da je prihodnost marketinga vsekakor svetla. Kljub novih tehnologijam in trendom na trgu ima v svoji osnovni dejavnosti še vedno pomemben del v naši družbi. Samo njegova oblika in pojavnost se iz dneva v dan malo spreminja in prilagaja vsem zahtevam trga in potrošnika. Če povzamemo citat govorca Mihe Zajca: “Slika je močna. Skupaj z zgodbo je večna.” In fanfara je v Kino Šiška nedvomno napisala svojo lastno zgodbo.

Preberite si kratek opis 11. največje študentske marketinške konference v Sloveniji – fanfare!