Marketing + kozmetologija

Kozmetologija je veda, ki v Sloveniji ni zelo poznana. Veliko ljudi jo zamenja za delo kozmetičark ali vizažistk, kar pa ni res. Tisti, ki so po poklicu kozmetologi so seznanjeni z izdelavo kozmetičnih izdelkov, njihovo strukturo, stabilnostjo, embalažo in veliko drugih, kompleksnih stvari. Znajo delati v laboratoriju, poleg tega pa imajo nujno potrebno obsežno teoretično znanje.

Izdelava dobrega kozmetičnega izdelka pa ni edina stvar, za katero morajo kozmetologi skrbeti. Za prodajo kateregakoli izdelka je potreben tudi marketing.

Preberi več “Marketing + kozmetologija”

Marketing + #foodie

Najbrž imate tudi vi na svojem Instagramu kakšno fotografijo kosila, palačink, koktejla ali pa kave? Z vzponom Instagrama v zadnjih letih je namreč fotografiranje hrane doseglo nov vrhunec! Njegov vpliv je tako presegel samo navadne smrtnike ampak je čezdalje bolj pomemben tudi v prehrambeni industriji. Lepa fotografija obroka je namreč lahko tudi dobra promocija lokala.

Če so včasih recepti in pohvale dobrih restavracij potovali od ust do ust gredo danes preko instagram feed-a. Tako ponavadi pozimi zelo popularni postanejo lokali, ki ponujajo bogato obložene palačinke in različne okuse vroče čokolade, poleti pa nam sline cedijo estetske fotografije sladoleda, ki je v konstrastu s tlakovanimi ulicami starega mesta.

Preberi več “Marketing + #foodie”

Marketing + klasična glasba

Vsi vemo, kako je marketing nujen in prisoten v popularni glasbi. Pevci in skupine so glavni promotorji sami sebi, njihovi profili so med najbolj priljubljenimi na družbenih omrežjih, … Kaj pa klasična glasba? Za promocijo te zvrsti pa je potrebno veliko več premišljenega in zahtevnega promoviranja. Po eni strani imajo stalne poslušalce, ki samo ob predstavitvi programa pridejo. Kaj pa novi, mladi poslušalci? Za njih pa se je treba dosti bolj potrudit. Njih ne boš pritegnil z napisom: Kupi karto za super koncert klasične glasbe!

Zato se glasbeniki znajdejo z različnimi »flashmobi«, smešnimi videi, prigodami, zgodbami in z igranjem popularnih skladb. Vseeno pa je to področje, ki za uspešno trženje potrebuje še veliko vloženega dela, novih inovativnih idej.

Preberi več “Marketing + klasična glasba”