Blog Meetpoint

Bi radi organizirali najboljši dogodek v sezoni? Preberi spodnji blog in preverite top 9 nasvetov!

  1. Sestavi učinkovito organizacijsko ekipo. Brez tega ne gre.
  2. Izberi čim bolj edinstveno lokacijo, ki bo dodatno pritegnila potencialne udeležence dogodka. Odličen primer je 4-dnevni dogodek Gourmet Cup Ljubljana, ki je združil visoko kulinariko in smučišče, za povrh pa še strokovno-izobraževalni program z ekskluzivno večerjo na Ljubljanskem gradu. Prijave na različne lokacije je omogočila event management platforma Meetpoint.
  3. Ponudi kakovosten program.
  4. Pridobi čim več sponzorskih sredstev in zagotovi medijsko podporo.
  5. Zapeljuj na družbenih omrežjih. Ne razkrij vsega naenkrat, počasi jih ogrevaj in navdušuj ter ohrani kakšnega skritega asa presenečenja.
  6. Ustvari networking community. Ljudje imajo radi vključenost oz. engagement.
  7. Udeležencem omogoči enostavno prijavo in vstop na dogodek. Poleg možnosti skeniranja QR kode priporočamo tudi elegantno in hitro tiskanje akreditacij za dogodek na samem prizorišču. Predhodno tiskanje, seznami in Excel tabele so OUT.
    foto: Dean Dubokovič
  8. Uporabi e-mail marketing za prijazne opomnike o prihajajočem dogodku.
  9. Welcome drink vedno vžge!

Vse naštete sestavine začini s kreativnostjo, humorjem  in izvirnostjo, jih dobro premešaj, za glazuro pa uporabi event management platformo Meetpoint, ki ti bo prihranila marsikateri siv las. Že ohranjanje in ažuriranje baze kontaktov je lahko prava nočna mora. Platforma Meetpoint pa omogoča uvoz baze z enim samim klikom iz katerega koli vira (Excel, CSV).  V vsakem trenutku z lahkoto preveriš število že potrjenih oz. prijavljenih udeležencev in tako ažurno spremljaš potek prijav in ustrezno ukrepaš pri promociji dogodka. Pa srečno!

 

Meetpoint informacijske rešitve d.o.o.