Blog Agencija 101

Digitalna prihodnost in kako je povezana z milenijci

V 90. letih si verjetno nihče ni dobro predstavljal, da se lahko recimo večurno sedenje pred svetovnim spletom in dnevno preživljanje prostega časa na družbenih omrežjih spremenita v pomembno in uporabno izkušnjo, ki posredno posameznikom odpira vrata v svet digitalnega marketinga. Milenijci so v slednjem primeru klasičen primer, kako se formalna izobrazba elegantno dopolnjuje z izkušnjo odraščanja z razvojem digitalnih tehnologij.

Digitalni jezik je dandanes že skoraj materni jezik milenijcev – kaj bi potem sploh lahko šlo narobe, ko pridejo do situacije, ko se želijo potegovati za položaj urednika družbenih omrežij, digitalnega stratega, strokovnjaka za digitalni marketing ipd.?

Kot agenciji z digitalnim srcem nam je pomembno, da takšne pristne izkušnje obenem odražajo tudi širše znanje o določenih področjih digitalnega marketinga, ne zgolj mimobežnega stika z digitalnimi orodji. Digitalna prihodnost je polna izzivov in v večini primerov zgolj diploma v žepu ni dovolj, štejejo tudi kakovostno neformalno izobraževanje, ki ga je skladno z napovedmi digitalne prihodnosti na trgu izobraževanja vedno več, radovednost, kreativnost in želja po odkrivanju novih digitalnih bombončkov.

Zato tudi na Agenciji 101 redno vlagamo v razvoj znanja (interna izobraževanja, mednarodne konference, seminarji ipd.), kar se posledično odraža v uspešnih digitalnih strategijah, s katerimi blagovnim znamkam pomagamo doseči zastavljene marketinško-komunikacijske cilje. Obenem smo stalno na preži za mladimi talenti, ki jih poganja digitalni pulz (formalni in neformalni), a obenem še vedno znajo učinkovito prepletati klasična “offline” orodja z “online” in v sodelovanju z ekipo splesti uspešno ter učinkovito zgodbo. Torej, bodite na preži in gojite radovednost do sveta, v katerem živite in do prihodnosti, ki vas že izziva.

 

Agencija 101 d.o.o.